Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorПоліщук, Олена Василівна-
dc.date.accessioned2017-11-24T12:32:38Z-
dc.date.available2017-11-24T12:32:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБазовий компонент дошкільної освіти, іhttp://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/basic1/ [17.10.2016]. Гончаренко С.У., 1997, Український педагогічний словник, Київ: Либідь Савченко О.Я., 2001, Новий етап розвитку початкової школи, Дошкільне виховання, 1, с. 6-10 Okoń W., 1995, Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej, Warszawa: WSiP Penning K., 1926, Das Problem der Schulreife,: Leipzig: Klinkhardtuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7638-
dc.description.abstractУ статті аналізуються особливості психолого-педагогічного супроводу батьків при підготовці дитини до школи. Автором визначено, що процес поетапного психолого- педагогічного супроводу батьків допомагає створити умови успішної підготовки і подальшої адаптації дітей до школи, встановити і подолати причини, які гальмують цей процес. Просвіта батьків оптимізує батьківську позицію, підвищує їх активність, актуалізує отримані психолого-педагогічні знання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherStudia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniuuk
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk
dc.subjectготовність дитини до школиuk
dc.subjectшкільна зрілістьuk
dc.titleОсобливості психолого-педагогічного супроводу батьків при підготовці дитини до школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suprovodu_bat`kiv.pdf250,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.