Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-24T13:11:27Z-
dc.date.available2017-11-24T13:11:27Z-
dc.date.issued2017-11-24-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7643-
dc.description.abstractПеребудова системи вищої освіти передбачає виведення її на світовий рівень а тому стосується багатьох прблем,серед яких чільне місце належить професійній підготовці висококваліфікованих педагогічних кадрів, зокрема майбутніх учителів початкової школи.Практика доводить,що особистісно розвивальна спрямованість освіти неможливо без індивідуалізації навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.31-059.1(043.2)-
dc.subjectадаптовуватиuk
dc.subjectактивно включатиuk
dc.subjectорганізовуватиuk
dc.subjectзабезпечуватиuk
dc.subjectпідготувати вчителяuk
dc.subjectадаптуванняuk
dc.subjectдиференціація допомогиuk
dc.subjectготовність до засвоєння знаньuk
dc.titleАдаптування навчальних завдань-ефективний засіб індивідуалізації навчанняuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
адаптування навчальних завдань.pdf2,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.