Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7645
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-24T13:21:32Z | - |
dc.date.available | 2017-11-24T13:21:32Z | - |
dc.date.issued | 2017-09-28 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7645 | - |
dc.description.abstract | Дитині в сучасному складному світі недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, що взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, які формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Фактично, більшість учнів, здобувши в школі певний обсяг знань, практичних умінь та навичок, не так далеко просуваються у розумінні свого життя, оволодінні мистецтвом життя | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.3(043.2) | - |
dc.subject | Знання | uk |
dc.subject | вміння | uk |
dc.subject | компетентності | uk |
dc.subject | самореалізації умінь та навичок | uk |
dc.subject | самореалізації у житт | uk |
dc.subject | праця | uk |
dc.title | Деякі аспекти реалізації основних ідейних засад реформування початкової школи | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Коберник_тези-1.pdf | 116,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.