Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-24T13:21:32Z-
dc.date.available2017-11-24T13:21:32Z-
dc.date.issued2017-09-28-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7645-
dc.description.abstractДитині в сучасному складному світі недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, що взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, які формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Фактично, більшість учнів, здобувши в школі певний обсяг знань, практичних умінь та навичок, не так далеко просуваються у розумінні свого життя, оволодінні мистецтвом життяuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.3(043.2)-
dc.subjectЗнанняuk
dc.subjectвмінняuk
dc.subjectкомпетентностіuk
dc.subjectсамореалізації умінь та навичокuk
dc.subjectсамореалізації у життuk
dc.subjectпрацяuk
dc.titleДеякі аспекти реалізації основних ідейних засад реформування початкової школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коберник_тези-1.pdf116,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.