Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7646
Назва: КРИТЕРІАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Автори: Іщенко, Людмила Валентинівна
Ключові слова: підготовка, підготовленість, майбутні вихователі, творча індивідуальність, старші дошкільники, критерії,показники.
Дата публікації: гру-2017
Серія/номер: УДК373.13:372.3;
Короткий огляд (реферат): У статті розкритті критерії і показники підготовленості майбутнього вихователя до формування творчої індивідуальності старших дошкільників зокрема: когнітивно-методичний (наявність уявлень про особливості, сутність, ключові поняття процесу формування творчої індивідуальності старшого дошкільника та ін.); мотиваційно-ціннісний (наявність позитивної мотивації до проблеми формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку); практично-діяльнісний (уміння організовувати процес формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку з розвитку творчої індивідуальності старших дошкільників); оцінно-рефлексивний (уміння виконувати взаємо- й самооцінювання професійної діяльності, педагогічних умінь із формування творчої індивідуальності старшого дошкільника та ін.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7646
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf321,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.