Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7656
Назва: Менеджмент і маркетинг в організаціях соціально-педагогічної сфери
Автори: Ісаченко, Вікторія Павлівна
Ключові слова: менеджмент та маркетинг у соціальній роботі
критерії оцінювання ефективності менеджменту та маркетингу
Закони, закономірності менеджменту соціальної роботи
Закони управлінських відносин
Складові процесу менеджменту соціальної роботи
Організація у менеджменті соціальної роботи
Управлінська праця менеджерів соціальної роботи
Поняття маркетингу в соціальній сфері
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Менеджмент і маркетинг в організаціях соціально-педагогічної сфери : Навчальний посібник // Уклад. : В. П. Ісаченко. – Умань : Візаві, 2017. – 178 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику відображено менеджмент та маркетинг у соціальній роботі як один основних інструментів ефективного управління установою соціального обслуговування населення. Наведено критерії оцінювання ефективності менеджменту та маркетингу в соціальній роботі, визначені проблеми і намічені перспективи його розвитку. Навчальний посібник з курсу укладено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи навчання. Він включає програму курсу, теоретичний матеріал, вимоги до написання індивідуального навчально-дослідного завдання з курсу (ІНДЗ), список рекомендованих джерел. Для студентів напрямів підготовки (спеціальностей) «Соціальна робота», «Соціальна педагогіка», «Психологія».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7656
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Posibnuk MM.pdf572,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.