Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7658
Назва: ДИНАМІКА ПРОФЕСІЙНИХ ОЧІКУВАНЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ: ОБҐРУНТУВАННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Автори: Радзівіл, Катерина Павлівна
Ключові слова: майбутні психологи, динаміка професійних очікувань, антиципація, мотивація, привабливість професійної діяльності.
Дата публікації: 9-лют-2017
Видавництво: Видавництво НАДПСУ, 2017
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : психологічні науки [гол. ред. О. Ф. Волобуєва]. - Хмельницький : Видавництво НАДПСУ, 2017. - № 1(6). - 260 с.
Серія/номер: УДК;378:159.9-051
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається поняття феномену професійних очікувань майбутніх психологів та динаміки їхніх змін у навчальному процесі. Автором здійснений теоретичний аналіз наукових джерел, що розкриває сутність, структуру, функції та чинники динаміки професійних очікувань майбутніх психологів, їхні критерії дослідження. Подано опис принципів реалізації та результатів впровадження комплексної програми психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі. Висвітлено ключові напрямки методичних рекомендацій для викладачів щодо психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у процесі фахової підготовки у ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7658
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
merged (pdf.io).pdf366,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.