Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7671
Назва: | Форми освітньо-просвітницької діяльності вітчизняних есперантистів (20-ті – середина 30-х рр. ХХ ст.) |
Автори: | Клименко, Юлія Анатоліївна |
Ключові слова: | есперанто, есперанто-рух, форми освітньо-просвітницької діяльності есперантистів, есперанто-курси, гуртки, лекції, доповіді, консультації. |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | 1. Клименко Ю. А. Форми освітньо-просвітницької діяльності вітчизняних есперантистів (20-ті – середина 30-х рр. ХХ ст.) / Ю. А. Клименко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини/ [ред. кол. Безлюдний О.І. (гол.ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. – Випуск 56. – 335 с. |
Серія/номер: | ББК 74.20я5 УДК 371 (06) п 86; |
Короткий огляд (реферат): | У статті схарактеризовано форми освітньо-просвітницької діяльності вітчизняних есперантистів у 20-х – на початку 30-х років ХХ століття. Автором з’ясовано, що незважаючи на ключову спрямованість есперанто-руху в той чи той період (від популяризації мови есперанто на перших етапах до практичного використання есперанто як засобу міжнародного спілкування), освітньо-просвітницьку діяльність організовували переважно через різноманітні організаційні форми: есперанто-курси, гуртки, лекції, доповіді, консультації, школи, технікуми, вищі навчальні заклади та інші педагогічні форми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7671 |
ISSN: | 2307-4922 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
formi_prosvitnytskoi_diyalnosti_vitchyznyanyh_esperantystiv_pdf..pdf | 269,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.