Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/767
Title: ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У МАРКЕТИНГУ
Authors: Кожухівська, Раїса Борисівна
Keywords: ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ
МАРКЕТИНГ
Issue Date: 2013
Publisher: БЕРДЯНСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕСУ
Abstract: Важливою функцією, яку виконують Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємств є збутові та логістичні функції, що знаходять свою реалізацію в сучасних технологіях електронної комерції. Останнім часом найбільш перспективним варіантом використання Інтернет-технологій компаніями є електронна комерція (продажі та закупки через Інтернет).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/767
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
internet tehnologii.pdf221,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.