Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2013-11-01T14:24:12Z-
dc.date.available2013-11-01T14:24:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/767-
dc.description.abstractВажливою функцією, яку виконують Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємств є збутові та логістичні функції, що знаходять свою реалізацію в сучасних технологіях електронної комерції. Останнім часом найбільш перспективним варіантом використання Інтернет-технологій компаніями є електронна комерція (продажі та закупки через Інтернет).uk
dc.publisherБЕРДЯНСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕСУuk
dc.subjectІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇuk
dc.subjectМАРКЕТИНГuk
dc.titleІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У МАРКЕТИНГУuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
internet tehnologii.pdf221,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.