Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7683
Title: History of the forms of popularization and introduction of advanced pedagogical experience into practice of Ukrainian schools
Authors: Кравчук, Оксана Володимирівна
Keywords: педагогічні дискусії
передовий педагогічний досвід
картотека передового педагогічного досвіду
школи передового педагогічного досвіду
впровадження досвіду
Issue Date: 26-Nov-2017
Series/Report no.: №6 2017
Abstract: У статті розглянуто розвиток форм і способів освоєння та пропаганди передового педагогічного досвіду в Україні протягом ХХ століття. У 20-х роках минулого століття найбільш поширеною формою були дискусії на сторінках періодичних видань, організовані здебільшого учителями-практиками. Необхідність пропаганди і поширення педагогічного досвіду усвідомлювалась і керівними органами освіти, які ставили вимоги до активізації роботи з обміну передовим досвідом. У другій половині ХХ століття передовий досвід і проблеми його впровадження стають об’єктом наукового вивчення. З’явилися такі форми, як конференції, семінари з обміну досвідом та школи передового педагогічного досвіду. Найбільш результативною формою фіксації, вивчення і пропагування стало створення картотек передового педагогічного досліду, організованих при обласних та республіканському інституті удосконалення учителів.
Description: Стаття надрукована в Чехії
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7683
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchuk_Uman.doc91,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.