Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-26T12:44:45Z-
dc.date.available2017-11-26T12:44:45Z-
dc.date.issued2017-11-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7683-
dc.descriptionСтаття надрукована в Чехіїuk
dc.description.abstractУ статті розглянуто розвиток форм і способів освоєння та пропаганди передового педагогічного досвіду в Україні протягом ХХ століття. У 20-х роках минулого століття найбільш поширеною формою були дискусії на сторінках періодичних видань, організовані здебільшого учителями-практиками. Необхідність пропаганди і поширення педагогічного досвіду усвідомлювалась і керівними органами освіти, які ставили вимоги до активізації роботи з обміну передовим досвідом. У другій половині ХХ століття передовий досвід і проблеми його впровадження стають об’єктом наукового вивчення. З’явилися такі форми, як конференції, семінари з обміну досвідом та школи передового педагогічного досвіду. Найбільш результативною формою фіксації, вивчення і пропагування стало створення картотек передового педагогічного досліду, організованих при обласних та республіканському інституті удосконалення учителів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries№6 2017-
dc.subjectпедагогічні дискусіїuk
dc.subjectпередовий педагогічний досвід-
dc.subjectкартотека передового педагогічного досвідуuk
dc.subjectшколи передового педагогічного досвідуuk
dc.subjectвпровадження досвідуuk
dc.titleHistory of the forms of popularization and introduction of advanced pedagogical experience into practice of Ukrainian schoolsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchuk_Uman.doc91,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.