Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-26T12:54:39Z-
dc.date.available2017-11-26T12:54:39Z-
dc.date.issued2017-11-26-
dc.identifier.citationКравчук О. В. Липецький досвід у новаторському русі в Україні у другій половині ХХ ст. / О. В. Кравчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 2 (66). – С. 214–225.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7684-
dc.descriptionСтаття написана в журналі який індексується в індекс Копернікусuk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано липецький досвід в історії новаторського руху в Україні. Липецький досвід був започаткований в шістдесятих роках минулого століття учителями шкіл Липецька на чолі із кафедрою педагогіки і психології Липецького педагогічного інституту. Названий досвід був поширений і в українській школі. Оцінюючи цей досвід з позиції сучасності, можемо констатувати, що він був за суттю новаторським, в ньому було багато раціонального і вартого до впровадження. Новаторські пошуки були спрямовані на удосконалення уроку як головної організаційної форми навчального процесу, учителі-новатори відмовились від трафаретного, стандартного членування уроку на ізольовані етапи, об’єднали роботу, спрямовану на формування нових знань, із удосконаленням методів перевірки засвоєних. Нові методики проведення уроку сприяли застосуванню індивідуального підходу, вияву індивідуальні нахилів, здібностей і таланту учня і перенесення навчального навантаження саме на урок У перші роки запровадження липецький досвід активно пропагували та рекомендували до широкого застосування. Відмова від подальшого використання надбань липецького досвіду була спричинена не стільки його негативними сторонами, як некваліфікованим його впровадженням в шкільну практику. Проаналізований матеріал свідчить про адміністративне нав’язування цього досвіду, механічне копіювання без урахування специфіки педагогічного та учнівського колективу конкретної школи, недостатнє розуміння і перекручування запропонованих методик, ігнорування інших творчих ініціатив заради липецького досвіду. Неупереджена оцінка липецького досвіду дає змогу застосувати позитивні надбання липецького досвіду в нових історичних реаліях та врахувати недоліки, яким треба запобігати на сучасному етапі інтенсивних педагогічних інновацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК37(477)"195/199;-
dc.subjectЛипецький досвідuk
dc.subjectісторія педагогікиuk
dc.subjectноваторствоuk
dc.subjectноваторський рухuk
dc.subjectпедагогічні інноваціїuk
dc.subjectвпровадження інноваційuk
dc.subjectурокuk
dc.titleЛипецький досвід у новаторському русі в Україні у другій половині ХХ ст.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація Суми 2.doc37 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.