Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688
Назва: До проблеми розмежування хронологічних періодів в інноваційній діяльності в освіти України
Автори: Кравчук, Оксана Володимирівна
Ключові слова: Новатори
педагогіка
урок
вчені
Дата публікації: 26-лис-2017
Короткий огляд (реферат): Вивчення історії педагогічного новаторського руху насамперед вимагає встановлення його хронології. Загальновідомо, що розробка періодизації будь-якого феномену дає змогу чітко зрозуміти генезу, еволюцію, аналізованого явища, дозволяє встановити тенденції і виявити закономірності, на підставі яких можна робити наукові узагальнення. О. В. Сухомлинська слушно зауважує, що проблема періодизації розвитку – одна з найбільш складних, комплексних і багаторівневих проблем наукового знання і потребує досконалого знання про об’єкт дослідження, про суміжні з ним науки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Умань Кравчук.docx20,25 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.