Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688
Title: | До проблеми розмежування хронологічних періодів в інноваційній діяльності в освіти України |
Authors: | Кравчук, Оксана Володимирівна |
Keywords: | Новатори педагогіка урок вчені |
Issue Date: | 26-Nov-2017 |
Abstract: | Вивчення історії педагогічного новаторського руху насамперед вимагає встановлення його хронології. Загальновідомо, що розробка періодизації будь-якого феномену дає змогу чітко зрозуміти генезу, еволюцію, аналізованого явища, дозволяє встановити тенденції і виявити закономірності, на підставі яких можна робити наукові узагальнення. О. В. Сухомлинська слушно зауважує, що проблема періодизації розвитку – одна з найбільш складних, комплексних і багаторівневих проблем наукового знання і потребує досконалого знання про об’єкт дослідження, про суміжні з ним науки. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези Умань Кравчук.docx | 20,25 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.