Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/769
Назва: ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ТУРИСТИЧНУ СФЕРУ УКРАЇНИ
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключові слова: ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
ТУРИЗМ
Дата публікації: 2012
Видавництво: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ м. Київ
Короткий огляд (реферат): В світовій практиці туристичної галузі, Інтернет став невід’ємною частиною надання послуг. Перш за все, Інтернет використовується як інформаційний канал. За його допомогою всі учасники туристичного ринку обмінюються корисною інформацією, мають можливість порівнювати її і аналізувати. По-друге, графічні можливості Інтернет посилюють використання реклами в діяльності туристичних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/769
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
internet.pdf263,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.