Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7692
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-26T15:27:54Z | - |
dc.date.available | 2017-11-26T15:27:54Z | - |
dc.date.issued | 2017-09-15 | - |
dc.identifier.citation | Трофаїла Н.Д. Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку у просторі сімї та родини/Н. Д. Трофаїла // Психологія та педагогіка: історія розвитку, сучасний стан та перспективи дослідження | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7692 | - |
dc.description.abstract | У пропонованій статті зроблено спробу розкрити особливості емоційного розвитку дитини на етапі дошкільного дитинства та висвітлити його значення у становленні дошкільника як особистості. Доведено, що для ефективного розвитку емоційної сфери дітей необхідно забезпечити певні психолого-педагогічні умови. Серед них: створення позитивно-емоційної атмосфери в групі дошкільного навчального закладу; наявність позитивних емоційних стимулів у навчально-виховному процесі та ін. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Південна фундація педагогіки | uk |
dc.subject | соціально-емоційний розвиток | uk |
dc.title | Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку у просторі сімї та родини | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку у просторі сімї та родини.pdf | 545,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.