Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7698
Назва: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ ГУМАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ
Автори: Ткачук, Мирослава Михайлівна
Ключові слова: теоретичний аналіз
демократичний стиль керівництва
гуманізація
новий стиль управління
управлінська діяльність
демократизація життєдіяльності
директор школи
гуманістичні засади теорії управління
навчально-виховний процес
управлінські рішення
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Ткачук М. М. Теоретичний аналіз поняття гуманізації управлінської діяльності директора школи / М. М. Ткачук, Т. Дзюба // Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика: матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (м. Умань, 24 листопада 2017 року / ред. кол. Коберник О. М., Кравченко О.О., Бойченко В. В. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2017. – С.124–128.
Серія/номер: УДК 37.091.113;
Короткий огляд (реферат): Здійснюється теоретичний аналіз поняття гуманізації управлінської діяльності директора школи. Підкреслено, що управління сучасним навчальним закладом вимагає системних змін у змісті діяльності, технологіях її реалізації. Такими є новий стиль мислення, демократичний стиль керівництва, що ґрунтується на гуманістичних засадах теорії управління і визначається демократизацією життєдіяльності школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7698
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEORETY`ChNY_ANALIZ_PONYaTTYa_GUMANIZACIYi_ UPRAVLINS`KOYi_ DIYaL`NOSTI _DY`REKTORA_ShKOLY`.pdf307,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.