Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2013-11-01T14:32:06Z-
dc.date.available2013-11-01T14:32:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/769-
dc.description.abstractВ світовій практиці туристичної галузі, Інтернет став невід’ємною частиною надання послуг. Перш за все, Інтернет використовується як інформаційний канал. За його допомогою всі учасники туристичного ринку обмінюються корисною інформацією, мають можливість порівнювати її і аналізувати. По-друге, графічні можливості Інтернет посилюють використання реклами в діяльності туристичних підприємств.uk
dc.publisherЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ м. Київuk
dc.subjectІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИuk
dc.subjectТУРИЗМuk
dc.titleІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ТУРИСТИЧНУ СФЕРУ УКРАЇНИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
internet.pdf263,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.