Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7704
Назва: | Організаційно-управлінські чинники активізації новаторського руху (перша половина ХХ ст.). |
Автори: | Кравчук, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | історія української освіти історія новаторства новаторство передовий педагогічний досвід узагальнення передового досвіду педагогічна діяльність новаторський рух урядові освітні документи нормативно-правова база освітні інновації |
Дата публікації: | 26-лис-2017 |
Серія/номер: | УДКУДК 37 (477)(09)"19"; |
Короткий огляд (реферат): | Передовий педагогічний досвід і різноманітні новаторські пошуки в освітній діяльності значною мірою зумовлені творчим характером педагогічної діяльності. Однак в освітній практиці стимулом до пошуків різноманітних інновацій стають і зовнішні чинники. Державні органи включно з керівними органами освіти різного рівня своїми розпорядженнями і рекомендаціями активізують новаторську діяльність. Водночас це засвідчує усвідомлення управлінськими структурами вагомість новаторської діяльності для досягнення високого рівня якості освіти. У статті здійснено ретроспективний огляд різних урядових документів, документів керівних органів освіти та матеріалів, опублікованих у центральній педагогічній пресі, у яких акцентовано на необхідності освітніх інновацій, важливості вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду у першій половині минулого століття, простежено, які заходи було передбачено для стимулювання новаторства і заохочення працівників до новаторської діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7704 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кравчук Умань 2017 (2) перероблена.doc | 96,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.