Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7704
Title: | Організаційно-управлінські чинники активізації новаторського руху (перша половина ХХ ст.). |
Authors: | Кравчук, Оксана Володимирівна |
Keywords: | історія української освіти історія новаторства новаторство передовий педагогічний досвід узагальнення передового досвіду педагогічна діяльність новаторський рух урядові освітні документи нормативно-правова база освітні інновації |
Issue Date: | 26-Nov-2017 |
Series/Report no.: | УДКУДК 37 (477)(09)"19"; |
Abstract: | Передовий педагогічний досвід і різноманітні новаторські пошуки в освітній діяльності значною мірою зумовлені творчим характером педагогічної діяльності. Однак в освітній практиці стимулом до пошуків різноманітних інновацій стають і зовнішні чинники. Державні органи включно з керівними органами освіти різного рівня своїми розпорядженнями і рекомендаціями активізують новаторську діяльність. Водночас це засвідчує усвідомлення управлінськими структурами вагомість новаторської діяльності для досягнення високого рівня якості освіти. У статті здійснено ретроспективний огляд різних урядових документів, документів керівних органів освіти та матеріалів, опублікованих у центральній педагогічній пресі, у яких акцентовано на необхідності освітніх інновацій, важливості вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду у першій половині минулого століття, простежено, які заходи було передбачено для стимулювання новаторства і заохочення працівників до новаторської діяльності. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7704 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кравчук Умань 2017 (2) перероблена.doc | 96,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.