Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерезовська, Ганна Григорівна-
dc.date.accessioned2017-11-27T09:07:32Z-
dc.date.available2017-11-27T09:07:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБерезовська Г. Г. Мотиви номінації одягу в говірках Східного Поділля / Г. Г. Березовська // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки. Випуск 43. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2017. – С. 76–81.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7722-
dc.description.abstractУ статті досліджено номінації одягу в східноподільських говірках, зокрема, визначено моделі мотивації назв одягу та ступені їхньої продуктивності, з’ясовано, що найбільш продуктивною є мотиваційна ознака ‘матеріал виготовлення’, яка засвідчена в усіх лексико-семантичних групах. Здійснено аналіз мотивів номінації досліджуваної лексики та проаналізовано використання словотвірних засобів. Більшість назв на позначення одягу є монолексемами, частина з яких – похідні суфіксальні деривати. Відзначено номени, утворені шляхом універбації, виділено первинні та вторинні номінації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКам’янець-Подільський: Аксіомаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.161.2’282.2;-
dc.subjectговірки Східного Поділляuk
dc.subjectназви одягуuk
dc.subjectлексико-семантична групаuk
dc.subjectмотиваційна ознакаuk
dc.subjectунівербаціяuk
dc.subjectвторинна номінаціяuk
dc.titleМотиви номінації одягу в говірках Східного Поділляuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мотиви номінації одягу в говірках східного поділля.pdf164,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.