Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-27T09:12:59Z-
dc.date.available2017-11-27T09:12:59Z-
dc.date.issued2017-11-27-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7723-
dc.description.abstractThe article deals with the use of interactive technology as an effective means of future teachers training at higher educational establishments. Actual models of training with their advantages and disadvantages are presented. Being trained by interactive technology, students realize that the teacher appears as the organizer of educational process, tutor, interlocutor, like-minded person. By means of interactive technology students’ traits of democratic citizen and democratic teacher are developed. The use of interactive technology in training enables the future secondary school teacher to become an active fellow of pedagogical interaction, capable of independent organization of the activities aimed at solution of specific professionally oriented problems. The use of group trainings, having a special role among interactive forms of teaching and upbringing, is important to ensure students’ mastery of interactive technology. National and foreign experience to date proves that interactive technology promotes intensification and optimization of educational process.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjecthigher educational establishmentsuk
dc.subjectfuture teacheruk
dc.subjectinteractive technology-
dc.titleІнтерактивна технологія навчання на сучасному занятті у закладах вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
poland.pdf6,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.