Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.date.accessioned2017-11-27T10:38:12Z-
dc.date.available2017-11-27T10:38:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issnПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла тичини / [ ред. кол. : Безлюдний О.І. (гол. ред.) та інші] - Умань : ВПЦ "Візаві", 2017. - Випуск 57. - С. 248-256-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7726-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізові сучасних досліджень з проблеми формування гендерної ідентичності старших дошкільників в умовах батьківсько-дитячих взаємин в родині. Автор статті розкриває особливості впливу взаємин батьків, а саме їхніх заборон та настанов на усвідомлення і переживання дитиною своєї позиції «Я» відповідно певних еталонів статі. Автор статті на основі аналізу досліджень доводить, що не тільки біологічні відмінності статі, а й культурні традиції виховання дітей визначають гендерну ідентичність майбутнього чоловіка чи жінки.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 37.013.42+372-
dc.subjectбатьківсько-дитячі взаємини, гендерuk
dc.titleОсобливості впливу батьківсько-дитячих взаємин на формування гендерної ідентичності старших дошкільниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti vplyvu batkivsko-dytiachykh vzaiemyn na formuvannia hendernoi identychnosti doshkilnykiv.pdf278,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.