Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2017-11-27T11:20:08Z-
dc.date.available2017-11-27T11:20:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationCambridge Journal of Education and Science, № 1(15), (January - June). Volume II. “Cambridge University Press”, 2016. - 792 p.uk
dc.identifier.issn0305-7640-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7731-
dc.description.abstractУ статті розкрито психолого-педагогічні умови формування ес тетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праці. Детально висвітлено концепти «освіта», «умови», «педагогічні умови», а також схарактеризовано методологічні підходи до формування естетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праціuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherCambridge University Pressuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні умови, естетичне ставлення, май бутній дефектолог, корекційно-педагогічна праця, педагогічні умовиuk
dc.titleПсихолого-педагогічні умови формування естетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праціuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.