Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛівандовська, Інна Антонівна-
dc.date.accessioned2017-11-27T12:23:47Z-
dc.date.available2017-11-27T12:23:47Z-
dc.date.issued2017-11-03-
dc.identifier.citationТенденції розвитку психології та педагогіки: Матеріали міжнарод- ної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 3–4 листопада 2017 року). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2017. – 136 c.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7736-
dc.description.abstractПрезентовано досвід соціальної ресоціалізації сиротинців у Великій Британії. Розглянуто специфіку діяльності фостерних сімей та їх ефективність.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectФостерні сім'ї, Дитячий будинок сімейного типу, сиротинці. міжнародна практика ресоціалізації.uk
dc.titleДИТЯЧИЙ БУДИНОК СІМЕЙНОГО ТИПУ, ЯК МОДЕЛЬ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ДІТЕЙ ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ ДОСВІД ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.