Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомарницька, Зорина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-11-01T14:53:10Z-
dc.date.available2013-11-01T14:53:10Z-
dc.date.issued2013-04-12-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/773-
dc.description.abstractЗакон України «Про вищу освіту» також однією з форм навчання у вищих навчальних закладах визнає дистанційну освіту [4]. Дистанційне навчання у системі вищої професійної освіти неможливе без використання сучасних технологій, у зв’язку з цим даний процес усе частіше пов’язується з інноватикою. Необхідність звернення уваги на педагогічні інновації підкреслюється зміною мети навчання у вищих навчальних закладах, яка залежить від швидких темпів розвитку сучасного суспільства. Тому однією з важливих інноваційних гілок в освіті є діяльність в процесі навчання не викладача, а тьютора.uk
dc.subjectтьюторuk
dc.subjectінформатизаціяuk
dc.titleАКТУАЛЬНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТЬЮТОРА В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комарницька.pdf143,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.