Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-28T07:00:53Z-
dc.date.available2017-11-28T07:00:53Z-
dc.date.issued2017-11-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7762-
dc.description.abstractХарактерною ознакою нинішнього етапу розвитку освітніх технологій є активне розроблення методик формування у молодого покоління особистісних якостей, потрібних для адаптації випускників шкіл у нових умовах життя. У руслі творення нової, демократичної педагогічної системи, що ставить за мету досягнення максимально повного розкриття пізнавальних і творчих можливостей особистості, стали актуальними ідеї спільної діяльності, співпраці, діалогу [1].uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.014(043.2)-
dc.subjectТруднощіuk
dc.subjectОпредметнюютьuk
dc.subjectрозпредмечуванняuk
dc.subjectвиконуючи спільне завданняuk
dc.subjectЛідерства та поваги д іншихuk
dc.subjectІніціативністьuk
dc.titleФормування навичок спільної діяльності один з приорітетів нової Української школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези.26.10.17-1.pdf189,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.