Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадорожна, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-11-28T09:26:54Z-
dc.date.available2017-11-28T09:26:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗадорожна О.М. Структура світоглядних переконань у студентів засобами природоохоронної діяльності / О. М. Задорожна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. − 2017 р. – Вип. 1 – С. 128−134.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7768-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано структуру світоглядних переконань у студентів засобами природоохоронної діяльності. Під час дослідження використано метод аналізу науково-педагогічних літературних джерел із зазначеної проблеми. Висвітлено компоненти структури світоглядних переконань у студентів із використанням засобів природоохоронної діяльності у навчально-виховному процесі, а саме: ціннісно-мотиваційний, когнітивно-інформаційний та діяльнісно-практичний. Визначено показники компонентів: особистісно-ціннісні установки та переконання, наявність системи знань з охорони природи, практичний досвід природоохоронної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;504(07)-
dc.subjectсвітоглядні переконанняuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectкогнітивно-інформаційний компонентuk
dc.titleСТРУКТУРА СВІТОГЛЯДНИХ ПЕРЕКОНАНЬ У СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.