Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалиновська, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-28T10:07:12Z-
dc.date.available2017-11-28T10:07:12Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.citationКалиновська І.С. Імітаційне моделювання у квазіпрофесійній підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / І.С. Калиновська // Вісник наукової лабораторії «Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку в ХХІ столітті»: за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (17 грудня 2016 року) / [гол. ред. проф. І.П. Рогальська-Яблонська]. – Умань: АЛМІ, 2016. – Вип. ІV. – С. 52-59.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7772-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу теоретичних основ контекстного пітходу до навчання визначено суть і головні форми імітаційного моделювання, розроблено його алгоритм у квазіпрофесійній підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва на прикладі викладання "Методика викладання образотворчого мистецтва в школі".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherАЛМІuk
dc.subjectконтекстний підхідuk
dc.subjectімітаційне моделюванняuk
dc.subjectквазіпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутній вчитель образотворчого мистецтваuk
dc.titleІмітаційне моделювання у квазіпрофесійній підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.