Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-28T10:38:16Z-
dc.date.available2017-11-28T10:38:16Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.citationДемченко І.І. Світові тенденції розвитку та наукові засади організації інклюзивної освіти в зарубіжній теорії і практиці / І.І. Демченко // Вісник наукової лабораторії «Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку в ХХІ столітті»: за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (17 грудня 2016 року) / [гол. ред. проф. І.П. Рогальська-Яблонська]. – Умань: АЛМІ, 2016. – Вип. ІV. – С. 21-28.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7781-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано світові тенденції розвитку та наукові засади організації інклюзивної освіти в зарубіжній теорії і практиці: загальна нормативна основа (визнання загальнолюдських прав, у тому числі й права на освіту всіх людей, без конкретної вказівки на осіб з обмеженими можливостями в розвитку); особистісно ціннісне підґрунтя (визнання прав осіб з обмеженими можливостями в розвитку на одержання освіти в спеціальних медичних закладах чи освітніх організаціях); наукова основа (залучення дітей, молоді й дорослих людей, що мають обмежені можливості здоров’я, у тому числі й інвалідність, здобувати освіту впродовж життя без обмежень будь якого доступу до неї).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherАЛМІuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectсвітові тенденції розвитку інклюзивної освітиuk
dc.subjectорганізація інклюзивної освітиuk
dc.titleСвітові тенденції розвитку та наукові засади організації інклюзивної освіти в зарубіжній теорії і практиціuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.