Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7789
Title: | Методи математичного моделювання вартості людського потенціалу в умовах розвитку освіти, бізнесу та управління |
Authors: | Богашко, Олександр Леонідович |
Keywords: | економіка знань управління моделі економічного зростання людський капітал |
Issue Date: | 23-Mar-2017 |
Publisher: | ФОП Гордієнко |
Citation: | Богашко О. Л. Методи математичного моделювання вартості людського потенціалу в умовах розвитку освіти, бізнесу та управління / О. Л. Богашко // Маркетингові технології в освіті, бізнесі, управлінні [текст] : матеріали науково-практичної конференції, 23 березня 2017 р. // Черкаський державний технологічний університет. – Черкаси : ФОП Гордієнко, 2017. – С. 18 – 21. |
Series/Report no.: | УДК 331.101; УДК 338.24(063); Е 90; |
Abstract: | В умовах активізації процесів розвитку управління, становлення інформаційного суспільства й економіки знань, провідним чинником розвитку бізнесу виступає людський капітал, від якого залежить конкурентоспроможність як окремих підприємств, так і держави в цілому. Оцінка потенціалу кожного індивіда, а також суспільства ускладнюється рядом факторів: - кожний індивід володіє унікальним набором здібностей, знань, навичок, мотивацій, тож одночасно прогнозувати, де, як і коли вони будуть застосовані, неможливо; - більшість економік світу, зокрема українська мають багатогалузеву структуру, що розширює можливості самореалізації для індивідів і суспільства в цілому, а отже ускладнює їх вибір і унеможливлює передбачення максимально очікуваного доходу від їх діяльності; - відкидаючи основні теоретичні припущення класичної школи, індивід не завжди поводиться раціонально, що спричиняє часто неефективну реалізацію його потенціалу в суспільстві. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7789 |
Appears in Collections: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Metody_matematychnoho.pdf | 463,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.