Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7789
Title: Методи математичного моделювання вартості людського потенціалу в умовах розвитку освіти, бізнесу та управління
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Keywords: економіка знань
управління
моделі економічного зростання
людський капітал
Issue Date: 23-Mar-2017
Publisher: ФОП Гордієнко
Citation: Богашко О. Л. Методи математичного моделювання вартості людського потенціалу в умовах розвитку освіти, бізнесу та управління / О. Л. Богашко // Маркетингові технології в освіті, бізнесі, управлінні [текст] : матеріали науково-практичної конференції, 23 березня 2017 р. // Черкаський державний технологічний університет. – Черкаси : ФОП Гордієнко, 2017. – С. 18 – 21.
Series/Report no.: УДК 331.101;
УДК 338.24(063);
Е 90;
Abstract: В умовах активізації процесів розвитку управління, становлення інформаційного суспільства й економіки знань, провідним чинником розвитку бізнесу виступає людський капітал, від якого залежить конкурентоспроможність як окремих підприємств, так і держави в цілому. Оцінка потенціалу кожного індивіда, а також суспільства ускладнюється рядом факторів: - кожний індивід володіє унікальним набором здібностей, знань, навичок, мотивацій, тож одночасно прогнозувати, де, як і коли вони будуть застосовані, неможливо; - більшість економік світу, зокрема українська мають багатогалузеву структуру, що розширює можливості самореалізації для індивідів і суспільства в цілому, а отже ускладнює їх вибір і унеможливлює передбачення максимально очікуваного доходу від їх діяльності; - відкидаючи основні теоретичні припущення класичної школи, індивід не завжди поводиться раціонально, що спричиняє часто неефективну реалізацію його потенціалу в суспільстві.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7789
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metody_matematychnoho.pdf463,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.