Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7793
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сирота, Зоя Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Сирота, Всеволод Маркович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T12:06:33Z | - |
dc.date.available | 2017-11-28T12:06:33Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7793 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто педагогічну стратегію «від дитини до мистецтва у процесі творчого розвитку молодших школярів. Теоретично обґрунтовано інтеграцію у мистецькій освіті як пріоритетний орієнтир її подальшого становлення. Визнано, що творчість є важливою умовою і засобом формування у школярів здібностей образного світосприймання, а молодший шкільний є базовим у художньо- творчій діяльності учнів. Доведено, що творчість сприяє більш глибокому засвоєнню матеріалу і розвитку художніх здібностей дітей. Відповідно до теорій розвитку творчої особистості досліджено і визначено, що процес формування творчих якостей учнів буде більш ефективним на основі інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності дітей у мистецькій освіті. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371,134; | - |
dc.subject | педагогічна стратегія | uk |
dc.subject | інтегративний процес | - |
dc.subject | творчий розвиток | - |
dc.subject | творча імпровізація | - |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНА СТРАТЕГІЯ «ВІД ДИТИНИ ДО МИСТЕЦТВА» В ІНТЕГРАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedogogichna strategia.pdf | 305,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.