Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7796
Назва: | Особливості корекції пізнавального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами зображувальної терапії |
Автори: | Калиновська, Ірина Сергіївна |
Ключові слова: | затримка психофізичного розвитку корекція пізнавального розвитку засоби зображувальної терапії молодші школярі |
Дата публікації: | 22-бер-2017 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О. О. |
Бібліографічний опис: | Калиновська І.С. Особливості корекції пізнавального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами зображувальної терапії / І.С. Калиновська // матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», (22 березня 2017р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017р. – Вип. ІІІ. – С. 119-120. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах модернізації освітньої системи в Україні посилена увага приділяється розробленню інноваційних інтегративних педагогічних технологій навчання та корекції дітей з психофізичними особливостями. Значну частину серед них складають діти із затримкою психічного розвитку (ЗПР) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7796 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості корекції пізнавального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами зображувальної терапії.pdf | 1,87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.