Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7796
Назва: Особливості корекції пізнавального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами зображувальної терапії
Автори: Калиновська, Ірина Сергіївна
Ключові слова: затримка психофізичного розвитку
корекція пізнавального розвитку
засоби зображувальної терапії
молодші школярі
Дата публікації: 22-бер-2017
Видавництво: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Калиновська І.С. Особливості корекції пізнавального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами зображувальної терапії / І.С. Калиновська // матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», (22 березня 2017р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017р. – Вип. ІІІ. – С. 119-120.
Короткий огляд (реферат): В умовах модернізації освітньої системи в Україні посилена увага приділяється розробленню інноваційних інтегративних педагогічних технологій навчання та корекції дітей з психофізичними особливостями. Значну частину серед них складають діти із затримкою психічного розвитку (ЗПР)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7796
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.