Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7796
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калиновська, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T12:30:20Z | - |
dc.date.available | 2017-11-28T12:30:20Z | - |
dc.date.issued | 2017-03-22 | - |
dc.identifier.citation | Калиновська І.С. Особливості корекції пізнавального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами зображувальної терапії / І.С. Калиновська // матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», (22 березня 2017р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017р. – Вип. ІІІ. – С. 119-120. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7796 | - |
dc.description.abstract | В умовах модернізації освітньої системи в Україні посилена увага приділяється розробленню інноваційних інтегративних педагогічних технологій навчання та корекції дітей з психофізичними особливостями. Значну частину серед них складають діти із затримкою психічного розвитку (ЗПР) | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О. О. | uk |
dc.subject | затримка психофізичного розвитку | uk |
dc.subject | корекція пізнавального розвитку | uk |
dc.subject | засоби зображувальної терапії | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.title | Особливості корекції пізнавального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами зображувальної терапії | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості корекції пізнавального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами зображувальної терапії.pdf | 1,87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.