Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалиновська, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-28T12:30:20Z-
dc.date.available2017-11-28T12:30:20Z-
dc.date.issued2017-03-22-
dc.identifier.citationКалиновська І.С. Особливості корекції пізнавального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами зображувальної терапії / І.С. Калиновська // матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», (22 березня 2017р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017р. – Вип. ІІІ. – С. 119-120.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7796-
dc.description.abstractВ умовах модернізації освітньої системи в Україні посилена увага приділяється розробленню інноваційних інтегративних педагогічних технологій навчання та корекції дітей з психофізичними особливостями. Значну частину серед них складають діти із затримкою психічного розвитку (ЗПР)uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.uk
dc.subjectзатримка психофізичного розвиткуuk
dc.subjectкорекція пізнавального розвиткуuk
dc.subjectзасоби зображувальної терапіїuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.titleОсобливості корекції пізнавального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами зображувальної терапіїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.