Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.contributor.authorПобережник, Ольга Валентинівна-
dc.date.accessioned2017-11-28T12:36:18Z-
dc.date.available2017-11-28T12:36:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛаухіна І.С., Побережник О.В.Основные методические подходы и направления к введению знаний о религии / І.С. Лаухіна, О.В. Побережник // Осенние научные чтения : матеріали VI Міжнародної наукової конференції, 31 жовтня 2017 рік, м. Київ : ГО «ЦНП», 2017. – С 41-48uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7798-
dc.description.abstractУ статті йдеться про можливості запровадження у зміст національної шкільної освіти Франції знань про релігії, розглядається проблема поєднання світських принципів сучасної освіти та реалізації релігієзнавчого компонента (блоків знань про релігію) до навчальних програм французької загальноосвітньої школи, виокремлено основні методичні підходи до впровадження релігієзнавчих знань, які є найбільш оптимальними при викладанні школярам знань про релігію, проаналізовано зміст релігієзнавчого компонента в державних шкільних програмах початкової та середньої школи (колежі та ліцеї) Франції, наголошено на обмеженому характері знань про релігії у французьких школах та на недостатньому теоретичному підґрунті дослідження релігійних факторів та явищ.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОсенние научные чтения : матеріали VI Міжнародної наукової конференції, 31 жовтня 2017 рік, м. Київ : ГО «ЦНП», 2017.uk
dc.subjectБлоки знань про релігію, релігієзнавчий компонент, зміст навчальних дисциплін загальноосвітніх середніх шкіл, основні методичні підходи реалізації знань про релігії.uk
dc.titleОсновные методические подходы и направления к введению знаний о религииuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
osn_met_pod_i_napr_ved_znan_rel 2017.pdf403,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.