Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7805
Назва: Емоційний розвиток дітей 5-6 років у дошкільному закладі за допомогою художньої імпровізації як педагогічна проблема
Автори: Бабій, Інна Володимирівна
Мишевська, Юлія
Ключові слова: Емоційний розвиток, емоції, почуття, переживання,
Дата публікації: лют-2017
Видавництво: ФОП Жовтий
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічний супровід гармонійного розвитку дитини в загальноосвітніх закладах: збірник матеріалів регіональних науково-методичних семінарів для науковців, практичних працівників та студентів (15,16 лютого 2017р.) / [гол.ред. І.І. Демченко та ін.]. Випуск ІІ. - Умань: ФОП Жовтий, 2017. - 112с.
Серія/номер: ББК;372 (07):378
УДК;74.1:74.58
Короткий огляд (реферат): Неефективна реалізація можливостей в емоційному розвитку дітей призводить до «психологічного неврівноваження», формування «емоціональної глухоти». Це дозволяє розглядати проблему емоційного розвитку підростаючого покоління як одну з актуальних, а пошук ефективних шляхів її вирішення є важливим завданням для сучасної педагогічної теорії і практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7805
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EMOTsIINYI ROZ_K DITEI 5-6 ROKIV U D_MU ZAKLADI ZA DOPOM. KhUD_OI IMPROVIZATsII YaK PEDAHOHIChNA PROBLEMA.pdf428,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.