Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7805
Назва: | Емоційний розвиток дітей 5-6 років у дошкільному закладі за допомогою художньої імпровізації як педагогічна проблема |
Автори: | Бабій, Інна Володимирівна Мишевська, Юлія |
Ключові слова: | Емоційний розвиток, емоції, почуття, переживання, |
Дата публікації: | лют-2017 |
Видавництво: | ФОП Жовтий |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічний супровід гармонійного розвитку дитини в загальноосвітніх закладах: збірник матеріалів регіональних науково-методичних семінарів для науковців, практичних працівників та студентів (15,16 лютого 2017р.) / [гол.ред. І.І. Демченко та ін.]. Випуск ІІ. - Умань: ФОП Жовтий, 2017. - 112с. |
Серія/номер: | ББК;372 (07):378 УДК;74.1:74.58 |
Короткий огляд (реферат): | Неефективна реалізація можливостей в емоційному розвитку дітей призводить до «психологічного неврівноваження», формування «емоціональної глухоти». Це дозволяє розглядати проблему емоційного розвитку підростаючого покоління як одну з актуальних, а пошук ефективних шляхів її вирішення є важливим завданням для сучасної педагогічної теорії і практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7805 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
EMOTsIINYI ROZ_K DITEI 5-6 ROKIV U D_MU ZAKLADI ZA DOPOM. KhUD_OI IMPROVIZATsII YaK PEDAHOHIChNA PROBLEMA.pdf | 428,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.