Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7805
Title: Емоційний розвиток дітей 5-6 років у дошкільному закладі за допомогою художньої імпровізації як педагогічна проблема
Authors: Бабій, Інна Володимирівна
Мишевська, Юлія
Keywords: Емоційний розвиток, емоції, почуття, переживання,
Issue Date: Feb-2017
Publisher: ФОП Жовтий
Citation: Психолого-педагогічний супровід гармонійного розвитку дитини в загальноосвітніх закладах: збірник матеріалів регіональних науково-методичних семінарів для науковців, практичних працівників та студентів (15,16 лютого 2017р.) / [гол.ред. І.І. Демченко та ін.]. Випуск ІІ. - Умань: ФОП Жовтий, 2017. - 112с.
Series/Report no.: ББК;372 (07):378
УДК;74.1:74.58
Abstract: Неефективна реалізація можливостей в емоційному розвитку дітей призводить до «психологічного неврівноваження», формування «емоціональної глухоти». Це дозволяє розглядати проблему емоційного розвитку підростаючого покоління як одну з актуальних, а пошук ефективних шляхів її вирішення є важливим завданням для сучасної педагогічної теорії і практики.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7805
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.