Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7805
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабій, Інна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Мишевська, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T13:26:47Z | - |
dc.date.available | 2017-11-28T13:26:47Z | - |
dc.date.issued | 2017-02 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічний супровід гармонійного розвитку дитини в загальноосвітніх закладах: збірник матеріалів регіональних науково-методичних семінарів для науковців, практичних працівників та студентів (15,16 лютого 2017р.) / [гол.ред. І.І. Демченко та ін.]. Випуск ІІ. - Умань: ФОП Жовтий, 2017. - 112с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7805 | - |
dc.description.abstract | Неефективна реалізація можливостей в емоційному розвитку дітей призводить до «психологічного неврівноваження», формування «емоціональної глухоти». Це дозволяє розглядати проблему емоційного розвитку підростаючого покоління як одну з актуальних, а пошук ефективних шляхів її вирішення є важливим завданням для сучасної педагогічної теорії і практики. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий | uk |
dc.relation.ispartofseries | ББК;372 (07):378 | - |
dc.relation.ispartofseries | УДК;74.1:74.58 | - |
dc.subject | Емоційний розвиток, емоції, почуття, переживання, | uk |
dc.title | Емоційний розвиток дітей 5-6 років у дошкільному закладі за допомогою художньої імпровізації як педагогічна проблема | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
EMOTsIINYI ROZ_K DITEI 5-6 ROKIV U D_MU ZAKLADI ZA DOPOM. KhUD_OI IMPROVIZATsII YaK PEDAHOHIChNA PROBLEMA.pdf | 428,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.