Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабій, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorМишевська, Юлія-
dc.date.accessioned2017-11-28T13:26:47Z-
dc.date.available2017-11-28T13:26:47Z-
dc.date.issued2017-02-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічний супровід гармонійного розвитку дитини в загальноосвітніх закладах: збірник матеріалів регіональних науково-методичних семінарів для науковців, практичних працівників та студентів (15,16 лютого 2017р.) / [гол.ред. І.І. Демченко та ін.]. Випуск ІІ. - Умань: ФОП Жовтий, 2017. - 112с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7805-
dc.description.abstractНеефективна реалізація можливостей в емоційному розвитку дітей призводить до «психологічного неврівноваження», формування «емоціональної глухоти». Це дозволяє розглядати проблему емоційного розвитку підростаючого покоління як одну з актуальних, а пошук ефективних шляхів її вирішення є важливим завданням для сучасної педагогічної теорії і практики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтийuk
dc.relation.ispartofseriesББК;372 (07):378-
dc.relation.ispartofseriesУДК;74.1:74.58-
dc.subjectЕмоційний розвиток, емоції, почуття, переживання,uk
dc.titleЕмоційний розвиток дітей 5-6 років у дошкільному закладі за допомогою художньої імпровізації як педагогічна проблемаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EMOTsIINYI ROZ_K DITEI 5-6 ROKIV U D_MU ZAKLADI ZA DOPOM. KhUD_OI IMPROVIZATsII YaK PEDAHOHIChNA PROBLEMA.pdf428,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.