Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалиновська, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-28T13:27:24Z-
dc.date.available2017-11-28T13:27:24Z-
dc.date.issued2016-03-24-
dc.identifier.citationКалиновська І. С До проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в загальноосвітній школі / І. С. Калиновсика // Вісник науково-дослідної лабораторії «Інклюзивна педагогіка» за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (24 березня 2016 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016 р. – Вип. ІІ. – С. 28-30.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7806-
dc.description.abstractВажливе значення в досягненні різностороннього розвитку дітей з обмеженими фізичними моджливостями відіграє інклюзивне навчання. Спільна освіта дітей з обмеженими фізичними моджливостями та їх здоровими однолітками є основою їхньої соціальної адаптації та інтеграції.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.uk
dc.subjectінклюзивне освітне середовищеuk
dc.subjectзагальноосвітня школаuk
dc.subjectобмежені фізичні можливостіuk
dc.titleДо проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в загальноосвітній школіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.