Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7806
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калиновська, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T13:27:24Z | - |
dc.date.available | 2017-11-28T13:27:24Z | - |
dc.date.issued | 2016-03-24 | - |
dc.identifier.citation | Калиновська І. С До проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в загальноосвітній школі / І. С. Калиновсика // Вісник науково-дослідної лабораторії «Інклюзивна педагогіка» за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (24 березня 2016 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016 р. – Вип. ІІ. – С. 28-30. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7806 | - |
dc.description.abstract | Важливе значення в досягненні різностороннього розвитку дітей з обмеженими фізичними моджливостями відіграє інклюзивне навчання. Спільна освіта дітей з обмеженими фізичними моджливостями та їх здоровими однолітками є основою їхньої соціальної адаптації та інтеграції. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О. О. | uk |
dc.subject | інклюзивне освітне середовище | uk |
dc.subject | загальноосвітня школа | uk |
dc.subject | обмежені фізичні можливості | uk |
dc.title | До проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в загальноосвітній школі | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в загальноосвітній школі.pdf | 2,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.