Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабій, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-28T15:09:01Z-
dc.date.available2017-11-28T15:09:01Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationВісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (22 березня 2017 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017 р. – Вип. ІІІ. – 139 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7817-
dc.description.abstractПрогресивні зміни в спеціальній педагогіці останніх десятиріч супроводжуються зародженням нових понять і термінів, які вирізняються, з однієї сторони, вузьким значенням, або ж, з другої сторони, піднімаються до рівня міждисциплі¬нарних понять, спільних для багатьох суміжних наук і при цьому різняться із філософськими категоріями. З’явилась потреба в спеціальному формулюванні понять (категорій), які б віддзеркалювали специфіку сфери свого впливу. У процесі функціонування вони забезпечують перенесення (трансформацію) не лише знань із однієї галузі в іншу, а й інтегруються зі змістом певної науки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;74.03 (063)-
dc.relation.ispartofseriesББК;(74.100.54+74.200.54)я431-
dc.subjectЕстетичне виховання, спеціальна педагогіка, мова жестівuk
dc.titleПрофесійна підготовка педагога до розвитку творчої уяви молодших школярів із затримкою психічного розвиткуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROFESIINA PIDHOTOVKA PEDAHOHA.pdf382,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.