Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7831
Title: Педагогічні умови формування культури особистісного самовизначення студентів-філологів у позааудиторній роботі
Authors: Маслюк, Катерина Анатоліївна
Keywords: педагогічні умови
студент-філолог
особистісне самовизначення
Issue Date: 28-Nov-2017
Citation: Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О.І.(гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. Випуск 15. – 344-355 с.
Series/Report no.: УДК:37.011.3 – 051:811;
Abstract: У статті розкривається важливість формування у студентів-філологів культури особистісного самовизначення в сучасних умовах. А також звертається увага на зв’язок культури особистісного самовизначення з тим, що для значної кількості студентів характерне порушення рівноваги внутрішнього світу, посилення неадекватності самоставлення та ставлення до життя, невпевненість у власних силах. У означеному дослідженні розкрито основні педагогічні умови та стратегії якісної співпраці студента та куратора, проаналізовано форми взаємодії та сукупність прийомів і способів соціального впливу на індивіда.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7831
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маслюк К.А..pdf297,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.