Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7831
Title: | Педагогічні умови формування культури особистісного самовизначення студентів-філологів у позааудиторній роботі |
Authors: | Маслюк, Катерина Анатоліївна |
Keywords: | педагогічні умови студент-філолог особистісне самовизначення |
Issue Date: | 28-Nov-2017 |
Citation: | Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О.І.(гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. Випуск 15. – 344-355 с. |
Series/Report no.: | УДК:37.011.3 – 051:811; |
Abstract: | У статті розкривається важливість формування у студентів-філологів культури особистісного самовизначення в сучасних умовах. А також звертається увага на зв’язок культури особистісного самовизначення з тим, що для значної кількості студентів характерне порушення рівноваги внутрішнього світу, посилення неадекватності самоставлення та ставлення до життя, невпевненість у власних силах. У означеному дослідженні розкрито основні педагогічні умови та стратегії якісної співпраці студента та куратора, проаналізовано форми взаємодії та сукупність прийомів і способів соціального впливу на індивіда. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7831 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Маслюк К.А..pdf | 297,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.