Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7831
Назва: | Педагогічні умови формування культури особистісного самовизначення студентів-філологів у позааудиторній роботі |
Автори: | Маслюк, Катерина Анатоліївна |
Ключові слова: | педагогічні умови студент-філолог особистісне самовизначення |
Дата публікації: | 28-лис-2017 |
Бібліографічний опис: | Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О.І.(гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. Випуск 15. – 344-355 с. |
Серія/номер: | УДК:37.011.3 – 051:811; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається важливість формування у студентів-філологів культури особистісного самовизначення в сучасних умовах. А також звертається увага на зв’язок культури особистісного самовизначення з тим, що для значної кількості студентів характерне порушення рівноваги внутрішнього світу, посилення неадекватності самоставлення та ставлення до життя, невпевненість у власних силах. У означеному дослідженні розкрито основні педагогічні умови та стратегії якісної співпраці студента та куратора, проаналізовано форми взаємодії та сукупність прийомів і способів соціального впливу на індивіда. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7831 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Маслюк К.А..pdf | 297,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.