Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7831
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маслюк, Катерина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T16:56:04Z | - |
dc.date.available | 2017-11-28T16:56:04Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-28 | - |
dc.identifier.citation | Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О.І.(гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. Випуск 15. – 344-355 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7831 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається важливість формування у студентів-філологів культури особистісного самовизначення в сучасних умовах. А також звертається увага на зв’язок культури особистісного самовизначення з тим, що для значної кількості студентів характерне порушення рівноваги внутрішнього світу, посилення неадекватності самоставлення та ставлення до життя, невпевненість у власних силах. У означеному дослідженні розкрито основні педагогічні умови та стратегії якісної співпраці студента та куратора, проаналізовано форми взаємодії та сукупність прийомів і способів соціального впливу на індивіда. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК:37.011.3 – 051:811; | - |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | студент-філолог | uk |
dc.subject | особистісне самовизначення | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування культури особистісного самовизначення студентів-філологів у позааудиторній роботі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Маслюк К.А..pdf | 297,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.