Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаслюк, Катерина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-28T16:56:04Z-
dc.date.available2017-11-28T16:56:04Z-
dc.date.issued2017-11-28-
dc.identifier.citationПроблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О.І.(гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. Випуск 15. – 344-355 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7831-
dc.description.abstractУ статті розкривається важливість формування у студентів-філологів культури особистісного самовизначення в сучасних умовах. А також звертається увага на зв’язок культури особистісного самовизначення з тим, що для значної кількості студентів характерне порушення рівноваги внутрішнього світу, посилення неадекватності самоставлення та ставлення до життя, невпевненість у власних силах. У означеному дослідженні розкрито основні педагогічні умови та стратегії якісної співпраці студента та куратора, проаналізовано форми взаємодії та сукупність прийомів і способів соціального впливу на індивіда.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК:37.011.3 – 051:811;-
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectстудент-філологuk
dc.subjectособистісне самовизначенняuk
dc.titleПедагогічні умови формування культури особистісного самовизначення студентів-філологів у позааудиторній роботіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маслюк К.А..pdf297,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.