Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7833
Назва: МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ МОВНОЇ ОСВІТИ У ВНЗ ВІДПОВІДНО ДО КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ
Автори: Маслюк, Катерина Анатоліївна
Ключові слова: професійна компетентність
компетентнісне навчання
модернізація мовної освіти
учитель-філолог
тенденція варіативності вищої освіти
освітні стандарти
Дата публікації: 28-лис-2017
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – вип.. 2, Ч. 2 – 81-93с.
Серія/номер: УДК 378.016:811.161.2;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено формування професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів, що визначається як складний процес, під час якого набуваються компетенції, що включають отримані знання, набуті вміння, навички з фундаментальних і спеціальних філологічних дисциплін. Висвітлено досвід, способи мислення, цінності, інтереси, прагнення, спроможність відповідати за прийняті рішення у процесі професійної діяльності, що виявляється у здатності фахівця професійно діяти згідно з визначеними державою освітніми стандартами, виявляти особистісний педагогічний імідж і демонструвати професійні характеристики. Доведено, що ефективне формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів забезпечується, насамперед, оновленням змісту професійно- орієнтованих навчальних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7833
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маслюк К.А Statya..pdf444,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.