Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроцько, Євгенія Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-28T17:52:50Z-
dc.date.available2017-11-28T17:52:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПроцько Є.С. Соціальні мережі як невід’ємний та необхідний засіб навчання сучасного вчителя в освітньому процесі вищих навчальних закладів / Є. С. Процько // ScienceRise: Pedagogical Education. – 2017. – № 8 (16). – С. 43–48.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7848-
dc.description.abstractУ наш час спілкування на великих відстанях стало можливо завдяки глобальній мережі Інтернет. Тотальна інформатизація суспільства призводить до широкої популяризації соціальних мереж. Саме тому сучасному вчителю нагально потрібно переглянути свої методи та засоби навчання. У дослідженні звертається увага на можливості використання медіа простору та соціальних мереж, як його складової, під час навчальної діяльності зі студентською молоддюuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherScienceRise: Pedagogical Educationuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:004.77;-
dc.subjectмедіа освітаuk
dc.subjectсоціальна мережа-
dc.subjectстудентство-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології-
dc.subjectнавчальний процес-
dc.titleСоціальні мережі як невід’ємний та необхідний засіб навчання сучасного вчителя в освітньому процесі вищих навчальних закладівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Процько 17 принято.pdf589,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.