Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарук, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-28T20:17:02Z-
dc.date.available2017-11-28T20:17:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7860-
dc.description.abstractУ статті розглядаються можливості застосування соціальних мереж та ресурсів Інтернет під час вивчення англійської мови студентами-філологами. Розкрито важливість використання Інтернет-ресурсів в освітній практиці і можливості впровадження автентичного комунікативно-орієнтованого навчання, автономного незалежного навчання, змішаного навчання. Дається характеристика популярних соціальних мереж та ресурсів Інтернет, показується їхній потенціал у поліпшенні рівня володіння англійською мовою. Висвітлюються проблеми використання мережі Інтернет в освітній сфері.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;[378.147.016:811.111]:004.77-
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectінтернет-комунікаціяuk
dc.subjectмультимедіа в освітіuk
dc.titleВплив соціальних мереж та Інтернет-ресурсів на вивчення англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Bondaruk.pdf336,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.