Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7894
Title: Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей особистості учнів
Authors: Харченко, Надія Анатоліївна
Keywords: Г. С. Костюк
синергетичний підхід
вікові особливості
особистість учня
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Харченко Н. А. Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей особистості учнів / Харченко Н. А. // Актуальні наукові психологічні та педагогічні дослідження сучасності : VІ-та Всеукраїнська наукова Інтернет-конференція (26-27 жовтня 2017 р.): тези доп. / Відп. Ред. Г.М. Ржевський, Т.Д. Перепелюк. – К. : НУБіП, 2017. С. 138-142.
Abstract: Синергетичний підхід до навчання учнів – це сукупність взаємозв’язків між внутрішніми і зовнішніми чинниками суспільного середовища, які спричиняють системну дію на забезпечення всебічного розвитку особистості за рахунок комплексного впливу за допомогою розвитку розумових та фізичних здібностей під час навчально-виховної діяльності та узгодженого розвитку усіх його компонентів. Основними складовими синергетичного підходу є цілісні системи знань, умінь, навичок, якостей особистості, які за первинних умов набувають різного ступеня та темпу розвитку і завдяки цьому відбувається перевага між швидкістю та величиною засвоєння інформації та розвитку індивіда.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7894
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
харченко_тези 2017.pdf414,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.