Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Надія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-29T08:07:07Z-
dc.date.available2017-11-29T08:07:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7894-
dc.description.abstractСинергетичний підхід до навчання учнів – це сукупність взаємозв’язків між внутрішніми і зовнішніми чинниками суспільного середовища, які спричиняють системну дію на забезпечення всебічного розвитку особистості за рахунок комплексного впливу за допомогою розвитку розумових та фізичних здібностей під час навчально-виховної діяльності та узгодженого розвитку усіх його компонентів. Основними складовими синергетичного підходу є цілісні системи знань, умінь, навичок, якостей особистості, які за первинних умов набувають різного ступеня та темпу розвитку і завдяки цьому відбувається перевага між швидкістю та величиною засвоєння інформації та розвитку індивіда.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesХарченко Н. А. Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей особистості учнів / Харченко Н. А. // Актуальні наукові психологічні та педагогічні дослідження сучасності : VІ-та Всеукраїнська наукова Інтернет-конференція (26-27 жовтня 2017 р.): тези доп. / Відп. Ред. Г.М. Ржевський, Т.Д. Перепелюк. – К. : НУБіП, 2017. С. 138-142.-
dc.subjectГ. С. Костюкuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectвікові особливостіuk
dc.subjectособистість учняuk
dc.titleСинергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей особистості учнівuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
харченко_тези 2017.pdf414,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.