Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7895
Назва: ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: СТРУКТУРА ТА ДІАГНОСТИКА
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: Готовність учителя
початкові класи
інклюзивна освіта
структура та діагностика
Дата публікації: 18-лют-2014
Видавництво: Сочінський М.М.
Бібліографічний опис: Демченко І.І. Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти: структура та діагностика: навч.-метод. посіб. / Ірина Іванівна Демченко. - Умань: Видавець "Сочінський М.М.", 2014. - 160 с.
Серія/номер: УДК;(371.134:372.4)(075.8)
ББК;(74.589.83:74.04(0)446)я73
Д;31
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику обґрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого-педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7895
ISSN: 978-966-304-147-6
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.