Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/78
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2013-10-02T17:45:22Z-
dc.date.available2013-10-02T17:45:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/78-
dc.description.abstractУ статті розроблено інфологію реалізації стратегії Інтернет-комунікації на основі визначення пріоритетних цілей маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Враховуючи цілі Інтернет-комунікації, їх постановку та реалізацію, визначено відмінності комунікативних програм в мережі Інтернет та найбільш доцільні комбінації застосування засобів Інтернет-реклами. На основі механізму реалізації стратегії Інтернет-комунікації, виділено особливості Інтернет-комунікації у сфері маркетингу та основні етапи, з яких складається побудова стратегії комунікації в мережі Інтернет.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.48.-
dc.subjectорганізаціяuk
dc.subjectІнтернет-рекламаuk
dc.subjectінфологіяuk
dc.subjectІнтернет-комунікаціяuk
dc.titleІНФОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ В ІНТЕРНЕТuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
komunik_strateg.pdf165,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.