Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/79
Title: Суть та принципи реалізації інтегрованих маркетингових комунікацій
Authors: Кожухівська, Раїса Борисівна
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
канал комунікації
рекламний ринок
цільова аудиторія
ефект синергії
Issue Date: 2013
Series/Report no.: УДК;338.48.
Abstract: У зв’язку зі змінами маркетингових стратегій підприємств, питання застосування інтегрованих маркетингових комунікацій спрямованих на забезпечення послідовності повідомлень і використання додаткових засобів масової інформації, на даний час, ще недостатньо висвітлені в освітній і фаховій літературі. Усе це свідчить про актуальність теми, а відтак зумовило вибір напряму дослідження. В статті розглянуто та схематично представлено процес інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК). Виділено основні чинники, що впливають на процес впровадження концепції ІМК та основні проблеми, які вирішуються у процесі їх використання. Визначено, що важливу роль при реалізації стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій відіграє ефект синергії. Його сутність полягає у спільному застосуванні декількох маркетингових комунікаційних заходів. Встановлено, що основними інфологічними принципами інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) є інтеграція вибору, інтеграція позиціонування та інтеграція плану-графіку. Проаналізовано їх сутність та складено схематичну модель. У статті запропоновано удосконалення деяких елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, шляхом комплексного застосування організаційно-економічних, рекламно-інформаційних та міжособистісних-комунікативних заходів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/79
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
integ_mark_komun.pdf328,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.