Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/79
Назва: Суть та принципи реалізації інтегрованих маркетингових комунікацій
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації
канал комунікації
рекламний ринок
цільова аудиторія
ефект синергії
Дата публікації: 2013
Серія/номер: УДК;338.48.
Короткий огляд (реферат): У зв’язку зі змінами маркетингових стратегій підприємств, питання застосування інтегрованих маркетингових комунікацій спрямованих на забезпечення послідовності повідомлень і використання додаткових засобів масової інформації, на даний час, ще недостатньо висвітлені в освітній і фаховій літературі. Усе це свідчить про актуальність теми, а відтак зумовило вибір напряму дослідження. В статті розглянуто та схематично представлено процес інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК). Виділено основні чинники, що впливають на процес впровадження концепції ІМК та основні проблеми, які вирішуються у процесі їх використання. Визначено, що важливу роль при реалізації стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій відіграє ефект синергії. Його сутність полягає у спільному застосуванні декількох маркетингових комунікаційних заходів. Встановлено, що основними інфологічними принципами інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) є інтеграція вибору, інтеграція позиціонування та інтеграція плану-графіку. Проаналізовано їх сутність та складено схематичну модель. У статті запропоновано удосконалення деяких елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, шляхом комплексного застосування організаційно-економічних, рекламно-інформаційних та міжособистісних-комунікативних заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/79
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
integ_mark_komun.pdf328,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.